Det ena avlöser det andra

Nu var det ett litet tag sen jag skrev men jag har inte haft någon kraft om man säger så. I förförrgår vaknade jag vid 04 av att jag mådde sanslöst illa men satt upp ett tag och somnade om och så höll jag på i 2 timmar tills jag bestämde mig för att gå ner och dricka vatten, hann precis ner till bottenvåningen och kastade mig in på toaletten innan jag spydde, kul för mig. Sen låg jag inne på toagolvet i två timmar innan jag och min hink orkade ta pss upp för trappan och ner i sängen igen. Den bra nyheten är att nässelutslagen itne har kommit tillbaka sen dess, men jag skulle gära ha bytt tillbaka:P

På två dagar har jag ätit 1 rivet äpple(två egentligen men nummer ett ville inte stanna kvar) 1/6 skiva vitt bröd, en banan och två glas avslagen cola. Kan inte säga annat än att maginfluensa är en effeltiv diet. Kan tillägga att jag har haft feber så hundarna har inte gillat mina kokande händer på dem av nån anledning.

Idag är första dagen som jag ätit någon form av frukost, weeeiii! Tror dock jag väntar lite med riktig mat.

Sitter nu och knåpar på min önskelista för imorgon is my b-day:D dock så ska den inte firas förrens på lördag med pappas sida och sen nästa lördag med mammas sida!

Såhär långt har jag kommit:

·         Vattenkokare (Chilli-serien OBH nordica)

·         En ful kaffekokare från typ Ica (Jag dricker inte kaffe, men måste ju kunna bjuda andra)

·         Knivar (Inga vanliga matknivar utan vassa knivarJ)

·         Silverringar(har för mig att jag är en storlek 7 eller 7,5?)

·         Aktiviteter

·         En fin, somrig, ljus klänning(strl S eller M beroende på hur tajt det är över rumpan:P)

·         En kjol, lite längre(så man kan böja sig framåt utan att visa hela rumpan) fast den ska sluta över knät.

·         Sådana där fina burkar i olika former som man har pasta och mjöl och sådant i. Finns bla på Indiska har jag för mig. 
·         Sen så vill jag ha en smalTV, en ny laptop och en ny mobil, någon?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0