Grattis!

Igår fyllde John 26 så jag var där med moster och mosters man och även oscars föräldrar och syskon var där. mamma var i stockholm, tuva hos sin mamma och mormor och morfar ville inte lämna visingsö. Han fick en fin blå kofta av mig:D hem en snabbis för en dusch och sen tillbaka till John för b-dayparty!
Där var det dags för trekamp. Frågesport om john som gick rätt bra, sen blindbock där jag vann och sen ringkastning där jag också vann! Så jag tog hem hela tävlingen och fick en pysselbok:D haha!

I morse åkte jag till pappa och C för pappa fyller 52 idag, grattis! Lagat lite mat att bjuda släktingar på och nu kollasdet på fotboll, jag tycker det är rätt tråkigt me jag har ju en dator:P Av mig fick pappa tre blåbärsbuskar. Tre olika sorter och de blir 0,5-1,5 meter höga och mycket bär. Blåbär som är så gott. Tycker det var ett rätt bra påhitt av mig, jag menar vad ska man köpa till en man i sina bästa år som redan har allt?

Imorgon ska jag jobba kl 17 så det blir en kort visit här. Har kommit in i att jobba på doncen igen men 2an i driven har jag inte fått vara i än men jag klagar inte alls över det:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0