Guess who's back?!

Mina utslag är tillbaka, eller just nu har de försvunnit igen, men de kom igårkväll. Var på vårdcentralen och fick lite kortison som troligtvis kommer lindra lite men han trodde att jag skulle få tillbaka dom i kanske en hel vecka!!! Tydligen vanligt att de kommer dygnsvis. Har itne sovit en blund inatt, fick 2 gågner så mycket som förra gången, hela magen, armarna axlar och rygg och hela låren. fick stora veck i huden på axeln för det var så svullet. Har iaf jobbat idag utan några utslag och har känt mig totalt misshandlad. där nässelutslagen har varit är huden skitöm.

Vidare till nått roligare, nus ak jag ner till friskis för att hämta en nyckel så jag kan plocka fram högtalare och musikapparat för passet på vätterstranden ikväll, sen ska jag racea mitt snabbaste till Gränna och ta båten över till Visingsö:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0