Jag är lite kär i Victoria och Daniel

Bröllopet var lite underbart och jag är kär i brudparet. Jag fällde en tår eller två under "ja-delen" i kyrkan och under Daniels kärlekstal och tycker att prinsens pappa var en bra talare.
Vidare så var jag på släktträff under mittendeln(gick dit precis efter kyrkan och kom hem i tid till efterrätten:D) och den ar riktigt trevlig med lite lekar och väldigt goda efterrätter! Kom till Visingsö i tprsdags och åkte hem i söndags men for vidare raka vägen till pappa där jag är nu.

Små delar av några enstaka släktingar. Vi var 27 stycken:) Alla hade med sig eget att grilla och så hade vi med oss var sin efterrätt som alla fick smaka på. Vi gjorde tårtan för morfar fyllde år och så kan jag meddela att kola-nöt-pajen längst bort var smaskigt god!


Kubb sent på kvällen dagen innan. Tuva, moster Marie och John mot mig, mamma och Tony, mosters man. VI VANN:D

Utslagen kommer och går som de vill, igårkväll var det ena axeln, långt upp i nacken och hårfestet, magen, lite av låren och knävecken som fick äran. Ömt som satan idag som vanligt. Skulle ge upp idag och hämta ut dom jäkla kortisontabletterna som jag tänkte ta till i nödfall men så glömde jag mitt leg så det sket sig. Var ändå i Jönköping för C skulle få massage av Marie och jag skulle skriva på ett papper hos tandläkaren, mc flurry på hemvägen såklart;)

Såg en skitkass film igårkväll med, var nog det som satte igång nässelutslagen:P "18 year old virgin" Man kan ju höra på namnet att den ska vara kass kanske och rätt så parodiaktig men den var 10 gånger värre än så. Helt klart på top 5 sämsta filmer jag sett. Den sämsta är fortfarande en films om jag såg i Ericas källare i USA, kommer ite ihåg namnet men den var ofattbart dålig. Vi satt alla och väntade på nånting, vad som helst, men det inträffade aldrig.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0