Prickigkorv

Jag ser ut som en liten prickigkorv. Sent igår sö började det klia som satan på ryggen, tänkte inte mer på det förän det spred sig. Drog upp tröjan och tittade i spegeln och hela ryggen var full av stora utslag. Har på magen och utsidan av låren också. Har blivit lite bättre under natten men vårdupplysningen tyckte itne att jag skulle jobba idag då dom inte vet vad det är för nånting så jag fick en tid 15.30. Lutar åt allergier men har aldrig varit allergisk innan.

Tog lite bilder inatt vid 1 eftersom jag inte kunde sova då det gjorde himalns ont att ligga på rygg.


Känns lika mysigt som det ser ut:P



Ute i solen får jag itne heller vara så jag har såååå kul här inne, nottt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida ottosson

men gumman vad det ser ut usch och fy :S fortfarande kvar? vad vart det för nått?

2010-06-21 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0