Sommar, sommar, sommaaaaarr!

Gah! Skrev ett helt inlägg innan jag åkte från pappa men precis när jag skulle publicera så dog datorhelvetet. Den klarar sig utan sladd i ungeför 15 minuter nu för tiden!

Iaf så har jag legat ute i solen några timmar idag mellan 9-11, sen var jag tvungen att duscha och äta och fixa innan jag skulle åka till Jönköping för att jobba på Friskis där jag är nu. vi öppnar om 7 minuter så jag hann titta in här en snabbis.

Midsommar var underbar och igår firade vi mig med en äkta BBQ á la Lindbergsläkten:) Fick en plattTV av pappa och C som vi ska köpa om en vecka:D:D:D Igårkväll spelade vi kort. Tecknet/kotten. Jag och annika mot Lotta och Karin. Vi looosade big time:P Så bra nu på nya övervåningen, jättebra att sitta där på kvällarna!

Nej nu ska jag släppa in dom idioterna som hellre går IN och tränar än är ute i det perfekta vädret?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0