Dagens happy moment

Har nu fotat helgens nyinköpta men hinner inte lägga in något för ska vara på friskis vid 17.35 för jobb till 22.45.

Men nu vidare till dagens happy moment: Jag kommer i mina jeans från Gina Tricot som jag inte har fått på mig på ett år, lite tajt men inte överdrivet mkt värre än vanligt. Mina kära favvosar! dock så är jag inte jätteglad över att lite extra fett som satte sig på min mage in us and a håller sig fast för glatta livet, är mkt mindre än innan men det går såååå långsamt! Funderade i ett svagt ögonblick att sätta in godisförbud på mig själv till sommaren men vet ju att jag kommer hitta kryphål som kakor och annan skit men kanske en endagarsregel vore bra?!

anyway så ska jag lämna er nu, med Rude Boy i högtalarna far jag vidare:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0