Helgens shopping:D

Började rätt seriöst, men fotograferingen gick utför och bland de sista plaggen var det svårt att hitta en bild som jag kunde lägga upp, haha!


Sommrig färgskala:D

 

Ljusrosa spetslinne: Lindex   Grå jeans: HM
  


Excuse the eyes:P



Grått linne med rosor: HM
 




Gul, kort oversize t-shirt: HM
 
Rätt obekväm med att visa magen(unless jag är iklädd bikini:P)så det får nog bli ett linne under i fortsättningen!



Aprikos/vitrandigt linne: Rut m.fl
 
Haha, det var nånstans här som det började gå utför;) detta är alltså de mest normala:P



Blå/vitrandig tröja: Zara
 

 

Rosa kort tröja med knappar: Zara
 




Blommig klänning med dragkedja i nacken: BikBok
 
Dragkedjan gömmer sig under lappen!

Tjej med skeptisk look: Maria



Nu ska jag försöka få min USA-scrapbook färdig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0