Ömma fötter

Står ju upp 99% av tiden på friskis och efter att ha jobbat mån, ons och torsdag så kan jag säga att fötterna ömmar som sjutton, men nu är det bara en timma kvar. John stukade foten förra fredagen sen har han haft sina pass som vanligt och sprang ett lopp i gbg i lördags och klagade idag på foten, hoppas bara han pallar att ha sitt pass imorgon, jag vill inte gå på nån annans! I undantagsfall så kan jag ta Maries:P

Kom på idag att jag har glömt att berätta och pucko nummer 1 som var hemma hos oss får ett par veckor sen. Pappa och C har ju som alla redan vet byggt ut huset. I den nya delen ska ytterdörren öppna sig automatiskt när man trycker på en knapp så det var en kille hemma hos oss för att fixa till det. Han börjar småprata med mig och bara
"är detta nybyggt eller ska ni bara fixa dörren nu?"
"öhhh, haha?! eller ja det är nybyggt" Orsaken till mitt öhhande är att den nya delen inte har nån puts på ytterväggarna ännu utan vi väntar på bättre väder. Vad tror han? Att vi kände för att sätta puts på 2/3 för vi tycker det är snyggt så? Vi har tom stora byggställnignar runt hela tillbyggnaden. Ja jisses, snubben har dessutom åkt från Malmö för att fixa detta och kommer mitt i arbetet på att han har glömt en av de viktigaste sakerna som han måste ha för att göra färdigt dörren, hahaha.

Bara en liten parantes.

Idag har jag gjort våfflor såklart, det är ju ändå våffeldagen. Tog lite bilder tom som jag ska lägga i imorgon.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0