Spin of Hope

Idag har eventet Spin of Hope gått av stapeln på friskis. Det är till förmån för barncancerfonden så klart att jag var med. Jag spann för Friskis lag med anställda "Team Workers" Det började vid 07 och håller på till 19.00, min tid var vid 12. Svettigt som alltid men gick mkt bättre än det har gjort de andra gångerna som ajg har gett mig på det. Varje lag betalar 1500 och om man är 12 stycken så blir det 125 kr var, men friskis betalade vår startavgift så jag betalade 100 kronor extra.

Sitter med den sista månaden i scrapbooken nu. Eller itne sista egentlgien men jag har inte framkallat bilder längre än till juni så juli-september får vänta nån vecka till. Ska ju jobba för Cultural Care imorgon så ska ta med scrapbooken då. När jag är klar där så har jag en halvtimma på mig att åka till Friskis HVA och jobba där till stängning, kul söndag:P


Från mitt våffelgörande:)

Smet och våffeljärn är redo!


Första våfflan klar:)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0