svettig och het is tha shit!

Oj vad jag har glömt bort att jag har en blogg:P Har en hel del att göra för tilfället och tiden räcker liksom itne till men jag tror att ni klara er alldeles utmärkt utan mina inlägg:P

Igår var det premiär av Desperat, me love och idag är det premiär av Grey's, kan det bli bättre? Hmm ja! Det kan det, trolla bort det jävla arbetet som jag sitter med nu och min vecka skulle vara gjord!

I morse mötte jag upp Malin, Helena och Jenny på Johans för frukostbuffé och lite skolsnack. Vi 4 ska ha en muntlig redovisning tillsammans nästa veckan om mänskliga relationer och hur en lite sak kan göra stor skillnad.
Sen så har jag tränat ltie de senaste dagarna, aerobic i tisdags och station idag. Imorgon blir det inspiration på friskis med det nya "träning med hög intensitet" och på fredag puls såklart. Börjar bli lite orolig över detta redan då mitt ledband på höger fot protesterade som fan sista delen av stationspasset idag och jag funderar starkt på att släpa iväg mig till vårdcentralen som då tyvärr säkert kommer skicka mig till sjukhuset för röntgen och jag vet ju redan vad som är fel. DRog av ledbandet på en idrottslektion i 8an eller 9an och sen dess så känns det som den ska gå av när jag enligt den tränar för mkt eller går för mkt eller står för mkt. Ska fan kolla upp detta med försäkring också för det hände ju på skoltid.

Nej nu ger jag upp. Har skrivit 275/1.000 ord och det är alldeles för informellt men orka bry mig just nu, gaaah!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0