Take It Off

Sitter här och dricker varm choklad. Mamman och systern är i Hallby och åker skidor och skulle ha med lite fika och turligt nog så blev det lite över:)


Förra söndagen på väg hem från John, väldigt vitt och fint men nu vill jag ha äkta vår utan snö!


Tog tre bilder vid samma tillfälle här, och jag ser lika frågande ut på alla, what's up?!

Är typ klar med min uppsats nu, har alla ord man ska ha men tyvärr så har jag en paragraf för lite så måste försöka dela ett stycke i två hur det nu ska gå.

Ikväll ska jag hem till Ylva på birthdayparty! Har festat varje helg nu i typ 5 veckor och jag vill itne mer, tror jag börjar bli gammal alltså, 22 närmar sig!

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0