yo

Har tillbringat några dagar på landet men är nu hemma i Jkpg igen. en sväng till skolan för att få reda på mina kassa poäng på min uppsats och sen en trevlig lunch med Ida. Buffe är aldrig fel:D

Har fått brev från studentkåren att jag måste betala kåravgiften så det ska jag väll göra med, men nästa punkt på dagens lista är att åka till Friskis och gå på Maries stationspass.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till gbg med Ylva, Lisa och Malin. Det är öppet hus på GU och det ska vi såklart gå på och suga i oss all info som bara går i detta helvetesval! Ska sova hos kusinerna tors-fre och sen kommer Stina på fredag:) Ska bli så kul och jag kommer shoppa alldeles för mycket såklart!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0