DH

Lite DH sen lite Cougar Town och sen är min kväll finemang:)

Ska tills kolan i 30 minuter imrgon, om det är lika informativt som förra gången så kommer jag lära mig: INGET! Så kasst och jag lääängtar sönder mig efter att det ska ta slut.

Vid halv 6 gick jag på Eurovisionpass i HVA som John och MArie höll i (såklart, vilka annars??) roligt som vanligt och sen bar det av hemåt och med en fullmakt från mamma rösta på om de husen vi bor i ska kunna köpas ut. Efter rstning stod det kalrt avv vis ka köpa loss dom och vi är inte ledsna:P
Trodde det skulle vara skittråkigt att vara där men det var riktigt spännande på slutet. Folk var upprörda och slängde ur sig det ena efter det andra. Lika underhållande som Big Brother:D Det roliga är att över 16 personer var glada och bara 8 var missnöjda men det var bara de missnöjda som hördes.

Nej, dags för sängen kanske.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0