Hallå världen

Står i HVA och det är ovanligt lite att göra. Innan tolv så var det ingen som behövde hjälp på typ en timma, sen så fort jag sätter mig för att äta så kommer det såklart 3 st på 5 minuter, surprise?!

Slutar vid 16.30 och hade tänkt träna men vet inte om jag orkar längre, borde verkligen men vi får se. Imorgon är jag ledig och sen inga planer för lördag så måste hitta på något att göra annars kommer jag bli så rastlös, söndag eftermiddag är det jobb igen.

Just det, jag har fått jobb på mitt gamla Mc Donalds i sommar och jag ser faktiskt fram emot det. Kändes rätt skönt med att vara ledig typ hela sommaren men om det blir en regnig sommar så är det bra att ha nånting att göra och om det mot förmodan är sol så jobbar jag så oregelbunda tider så jag får både förmiddagar att sola på och kvällar att umgås på:)

Nu tog jag en 2 minuters paus och nu är det dags att jobba igen:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0