Jobb och soool!

Var helt okej att gå upp imorse trots att jag länge låg och tänkte, "maria nu måste du sova, kom igen somna då för fan!" Väl  på friskis vart det jobb till 12 och sen köpte jag lunch från bernards och åkte hem och satte mig ute på framsidan och åt:) Somnade i 45 minuter på rygg och hade röda lår ett bra tag men dom har lugnat ner sig nu. Sen vände jag på steken och undrade vad det var för fetingmoln som skymde solen, vänder mig om och ser detta:


Syns kanske inte så tydligt på bilden men det gick ett osynligt sträck rätt över himlen. Vänstra sidan var knallblå med lite vita fluffmoln, andra sidan helgrå så långt ögat nådde. Sen dess har det varit molnigt, tack för den!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0