klieliande

Fick några bett för nån dag sen. Har 15 stycken vid armväcket på högerarmen och satan vad dom kliar. Brukar inte kunna låta bli att klia i vanliga fall men det går rätt bra nu fast dom blir inte mindre för det! Har 2 andra feta utbuktningar vid foten men de är helt annorlunda och kliar mindre fast dom är mycket större.

Har hittat fina glasburkar på logen och ska kolla efter mer gamla fina saker som man kan göra iordning. Vet att jag och kusin Lotta slipade och målade en fin bänk för nån sommar sen:)

Massa fix och trixa idag med och nu ska jag snart gå och lägga mig för allt jobb gör mig visst trött:P Jobb på Friskis imorgon, ser inte fram emot att åka härifrån för att hoppa in i vardagen igen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0