kurrkurr

Sitter här och känner att jag börjar bli hungrig så jag ska nog gå och sova nu innan det blir värre för jag orkar helt enkelt inte fixa nått att stoppa i mig.

Jobb i jönköping idag och råkade boka mig på spinningen imorgon, hur ska detta gå. Jag kommer trilla av min cykel och dö eftersom att det passet ska filmas så att de kan sätta på det på en TV om ingen ledare kan leda. Kanske borde förklara dö-delen. jag hoppas att jag kan fuska lite och kanke sitta kvar på min röv när alla andra står upp, men komer bli så att jag ska showa off inför kameran och köra skiten ur mig och jag hatar spinning!

Nu ska jag gå och sova och drömma mardrömma om att jag trillar av cykeln eller snubblar in i kameran eller allt annat som jag kan lyckas med.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0