Lägenhetsskit!

Dampar på detta lägenhetssökande nu. Har varit enbart kul fram tills nu, grrr. Har läst i en massa forum på nätet och alla säger att olika områden är bra/dåliga. Den lägenhet jag väntar på att få reda på om jag får ligger i kviberg och det är väldigt blandade kommentarer om stället. Antingen så kommer jag få inrott i min bil, få sönderslagna fönster och bli överfallen på spårvagnen om jag åker sent eller så är allt frid och fröjd och mitt största problem är att det är en bit till närmsta stormarknad. Den som lever får se helt enkelt. På söndag är det klart iaf.

Nu sitter jag här och väntar på att få energi till att värma soppan som jag ska äta till lunch, sen ska jag hämta Tuva på fritids och köra henne till bilden och sen värda på puls vid 4. Kvällen har inga planer men jag borde plugga. På lördag ska jag troligtvis träffa Malin, Helena och Jenny. Malin ska öluffa i Grekland i 3 månader, huuur avis? A lot!!

Nej, tjoflöjt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0