Oh vilken copycat!

Klickade mig runt på olika människor på facebook och hanmnade på en rätt avlägset bekant persons profil och läser i hennes lilla ruta där man kan skriva något vitsigt. Det står i princip samma sak som på min tatuering på foten fast lite omkastat. Okej, det kan vara ett sammanträffande bara det att hon frågade vad det stog och tyckte det var jättefint:P
Här hittar jag på nått helt själv(inget allt för komplicerat så jag tror inte att jag är nått geni och att ingen annan kan komma på samma sak) och tycker det är intressant!

Nu till nått helt annat. Jag tvättar, och fixar och nu kom solen fram:D

PUSS


Update:

Nu öser regnet ner, kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0