Produktiv dag

Började med att bya till sommardäck på bilen. Har ju kört med dubbfria däck så gjorde inget att jag byter så sent. Fick loss de flesta muttrarna själv men dom sitter ju så satans hårt så pappa fick hjälpa för jag började vricka fötterna av att hoppa på den där mojjen som man lossar med, men som tur var har mina vinterdäck inte aluminiumfälgar vilket sägs ska vara ännu värre. Ska kolla hur mycket detta stämmer när jag byter tillbaka för sommardäcken har ju det.

Sen tvättade jag vinterdäck och fälgskydd(om det kan tänkas heta så?) ordenligt och tvättade bilen(bara utsidan:P) Sen målade jag en massa på utsidan av tillbyggnaden. Grundade igår och idag skulle vi på med vit färg. Sen gick jag på en promenad med C, plockade nässlor och gjorde nässelsoppa till middag, har också monterat ihop 2 byråer från IKEA, monterade de två första igår. Sen gjorde jag chokladbollar till efterrätt. Mellan detta har jag även tvättat en maskin tvätt. Känner mig duktig och oerhört bra!

Imrgon ska jag sortera alla tusentals handdukar som ligger på sjuttioelva ställen i detta huset, åka till återvinningsstationen med alla flaskor i källaren, byta däck på cykeln och förhoppningsvis liga en stund i soffan:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0