Rabarberpaj

Vi har precis ätit rabarberpaj, helt klart första för i år:) MUMSIGT!

Idag har jag lyft och flyttat och slängt och lyft ännu mer. My back is killing me. Vi har alltså städat ur ett stort rum/garderob med saker som är kvar sen farmor och farfar och ända till nu. Längst in fanns saker från farmors mamma så det var ett bra tag sen nån städade ordentligt! Mycket kläder, skor, tidningar glas och annan skit så det tog oss halva dagen. Hela framsidan av husets gäsmatta var fullt av saker att slänga iaf, mission completed.

Övervånigen har fått en ny soffa och 4 fåtöljer som jag fått av mormor, nu ska bara TV köpas också. Dessutom har jag anmält mig till 2 lägenheter på SGS, de finns i samma hus och jag har köplats 2-5 på båda två!! I'm excited men stör mig på att jag skriver in ord på engelska i mitt blogginlägg:P Imorgon får jag veta om jag får någon av dom, waah! De ligger i Kviberg!

Nu ska jag sova snart för imorgon ska jag skriva första delen av sista uppgiften i skolan och känner lite lätt panik över detta.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0