Regn? Igen? Verkligen?! Var det det bästa du kunde komma på?

Det regnar, kul.

Mer kul att jag helt klart har fått ränder efter solen igår, fortfarande blek som sjutton men det går ju åt rätt håll iaf.

Nu har jag packat ner lite grejer som jag vet att jag inte kommer använda igen innan jag flyttar, har mer att packa men hittade bara en flyttlåda till och den är full nu. Ska få hela släkten att åka karavan med mig till götet när det är dags för flytt. Kommer ju itne få plst så mycket på 25 kvadrat med jag har ju inte så stor släkt heller:P

Nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan ltie och glo på dumburken, vad ska jag annars hitta på? Har redan kommit upp i över 1000 ord av de 1300-1500 orden som ska tryckas in i min rapport och dom tar jag nån annan dag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

GRATTIS TILL LÄGENHETEN !!! :D :D :D shit va kul !!!



fast jag har försäkring på min som täcker allt så de ska nog lösa sig. sen ska jag vara försiktig med min bebis :)

2010-05-25 @ 22:42:20
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0