Satellite

Helt okej att Satellite vann. Var top 5 för mig iaf men gillade Moldavien, Azerbaijan och Frankrike också:) Önskar att Salen hade varit med!

Var en kort sväng(30 minuter, missade första bussen och buss två var 20 minuter sen så jag hann ringa mamma som kom och körde mig och sen åkte vi precis framför bussen hela vägen in till stan, KUL! NOT!) hos Malin som fyllde år i fredags. Var några stycken där när jag kom men de felsta kom när jag skulle gå:P

Jag och Johanna, aka Piff, åkte till John för eurovisonparty. Vi fick fylla i poäng över hur vi tyckte det skulle gå(12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 och 1) och sen 1-5 över hur vi trodde. Tyckte det var ovanligt många bra låtar men också sjukt många fruktansvärt tråkiga. Runt 12 bar det av till Huset där världens sämsta DJ spelade på första våningen och på andra våningen var det mkt bättre musik men bara 3 pers plus en hög snubbe som dansade i sin egna värld.

BTW så provade jag ett nagellack från LR som John och Oscar säljer som ska göra naglasrna ljusare och det funkade faktiskt trots att jag var skeptisk. eller jag vet itne om dom är ljusare men de har fått en annan ton och det ser riktigt fräscht ut!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0