Underbara sol

Har legat ute i solen nu i någon timma eller två. Det är ju så skööönt, men nu ska jag sluta, inte bra med för mkt sol:)

Idag blev det klart att jag ska jobba som tandsköterska hos en tandläkare i stan mån-tors nästa vecka. Har ingen som helst erfarenhet av det men vi får hoppas att det går bra. Inget allt för invekclat som att typ röra patienterna:P men lite mer att göra iordning instrumenten som behövs för ingreppen och sånt.

Fick hem kontraktet för lägenheten idag också så dom ska jag skriva på nu. Måste fixa så att jag kan betala räkningar på nätet också för jag har itne haft några räkningar att betala innan(haha, 22 år gammal och har aldrig betalat en räkning, nästan så detta är pinsamt!) Nedräkningen har börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0