Värdfeeeeest!

I fredags var det dags för värdfest igen. Amerikanskt tema så det blev hemmagjorda hamburgare från en restaurang i stan och så pommes från doncen:P


Dessie!


Paret som var omöjligt att fota. Karin och Rasmus


Emelie, Sandra och John


Jag och Malin


Johanna och Jens är taggade;)


Jag och oscis

Igår hade vi födelsedagskalas här hemma för Mamma som fyllde år i fredags och Tuva som fyller 9 år få fredag, men då är hon ju hos sin pappa så vi firade båda två. Min underbara släkt kom hit och jag kan nog säga att min släkt måste vara bland top 3 släkter i världen, deta gäller även släkten på pappas sida:D

Ska se om det är varmt nog att gå ut och sätta sig i solen som äntligen är här igen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0