Vem har dödat massvis med spindlar?

Det måste ju vara därför som det regnar hela tiden?! Nyss var det iofs sol, men regnet öste ner för en timma sen.
Igår låg jag ute i solen halva dagen och jobbade med sista uppgiften i skolan. Känner mig rätt klar men ska lyckas klämma in 700 ord till på något sätt:P Sen var det fix och trix för att åka ner till Aqua på piren för att äta middag med Malin och Helena. Sandaler på fötterna och bara kavaj över linnet, gick rätt bra med inslag och lite huttrande:)
God mat och två flaskor vin och en glass på donken efter det:P


Helena och Malin


Jag och Helena


Gångbanan som leder till en bro över bäcken som man båste över för att komma till bussen rasade totalt i skyfallet för några dar sen. Gick bra att hoppa på vägen till stan, lite ostadigare på vägen hem:P

Sitter här och väntar på att få veta om jag får lägenheten, borde få veta det idag, men det är ju trots allt söndag så det kanske inte blir förens imorgon. Ska åka till HVA för att jobba om 2 timmar och borde ta med nånting att roa mig med för det känns som et kommer bli fruktansvärt lugnt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0