back on track

Jag är back on track! Tog en 50 minuterspromme i mörkret. Skulle varit en timma men tänkte gå i en riktning i 30 minuter och sen vända för att undvika att gå vilse i mina nya miljöer och efter 25 fick jag känslan att längre än såhär kändes inte säkert för det fanns inga lampor:P

Tog och körde lite mage, rumpa och rygg när jag kom hem istället så minutrarna gick inte till spillo. Imorgon eller i övermorgon ska jag gå på ett pass tänkte jag, ska verkligen gå ut försiktigt och för första gången i mitt liv gå på ett baspass. Tänker inte göra som jag brukar och gå från ingen träning till träning 4 gånger i veckan för då är en förkylning oundviklig och allt är förgäves. Måste tänka på att senast jag var vältränad var innan sommaren! Fail! på det!

Måste helt klart ta hit en annan vinterjacka som hänger hemma hos pappa för så hårt som jag kör när jag går, med intervaller i trappor mm som jag gör här så kommer min jacka börja lukta:P
här har ni den långärmade tröjan jag hade på mig under idag:

Det här är alltså ryggen, kan det vara så att jag hade ett linne med brottarrygg under?

Råkade kolla på paradise hotel i helgen och idag igen och jag är fast! Har aldrig följt det, ever! Men nu så ska jag bli besatt!

Nej, nu ska jag läsa klart ett kapitel i en bok som vi ska prata om imorgon: grupputveckling!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0