Blodlös

Var ju och lämnade blod igår. Vilken nål!! Herregud.

Före:



Under tiden:

Ser ni grovleken på denna nålen? Herregud! Är lite förvånad över att jag ska göra det här igen. Den lilla blå grejen ni ser i min hand är en värmegrej så mina vener skulle öppna sig, dom var lite små:P

Efteråt:

Efteråt, tryckförband som drogs åt ordentligt! Gillar den lilla fina bullen som skapades på högersidan:D Jag fick ligga kvar och dricka saft eftersom de inte visste hur jag skulle reagera efteråt, men jag kände ingenting. trodde jag iaf, tills jag åkte iväg till Chillis lager för att hämta en skitstor golvkudde som mamma har beställt. Stog där i kön och vinglade och gav upp tanken på att åka till IKEA och åkte hem istället. Men inget mer än så:)

Ikväll ska jag gå på bio med lite folk från klassen, vet faktiskt inte riktigt vilka:P Vi ska se Paranormal Activity 2, jag kommer dö när jag kommer hem ikväll vid 11 och själv ska sova i min lägenhet. Funderar starkt på att plinga på hos grannen och sova där. Vad tror ni han säger då?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0