Ellos

Efter en jäkla massa strul, som ledde till att en klänning som jag ville ha blev slutsåld!! så har jag nu beställt lite grejer från ellos. I'm looooosing my ellosvirginity:P


Svart enaxlad klänning, vad jag har letat! Den får stryk om den inte passar!


Svart linne med tygblommor längst upp:)


Lila paljettlinne. Lång modell så kan nog användas som klänning tillsammans med tjocka leggings!


Svarta leggings som ser ut att vara i sammet eller paljetter eller nått, men de i andra färger såg inte ut såhär så jag tror att det bara är jäkligt dåliga pixlar:P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen drivea till Jönköping för födelsedagsmiddag med angelica, sen vidare till götet för födelsedagsmiddag med filippa:D

PUSS

Just det!

Nu ska ni få höra. Vaknar halv nio och kollar tiden på mobilen. Har fått ett sms från "Skol-Info" som lyder
"Hej Maria.

Resultatet av din senast skrivna tenta är nu färdigställd.
Tyvärr var poängen inte tillräcklig för vidare avancemang.

Mer info följer."

Damn! Tänker jag. Sen tänker jag istället. Att fan vad snabbt dom rättade det då. Skickade in tentan igårkväll. Såg sen att smset skickades 0:40. Då gick det jävligt snabbt, typ inte fysiskt möjligt, på grund av postsystemet i Sverige och våra lärare är inte direkt kända för att rätta snabbt. Så nu är frågan Who's shitting me?! och hur gör man så att det står "Skol-info" istället för ett nummer?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0