Elloskläderna

Har nu fått ett paket från pappa och C med kläderna som jag beställde från ellos. Ett helt företag bara att lirka ut paketet i postboxen! Gillar allt utom en klänning som nog får skickas tillbaka. Tänkte först "den kommer ju passa när jag börjat träna igen och har gått ner nått kilo, men hur ofta har man inte tänkt så?!

Tog en bild på linnet eftersom jag hade på mig det idag:

Tyckte det såg väldigt blått ut när jag tog bilden men det ser ju faktiskt nästa så lila ut somd et är:P

Har varit nere en stund hos Åsa på bottenvåningen där även Camilla och Linda var och så drack vi gköggg och käkade pepparkakor, myyyss!
vi har nu haft alla föreläsningar innan tentan och ska bara ha ett seminarium på torsdag och sen är det dags för första salstentan på onsdag nästa vecka. Övningsfrågorna till tentan kom upp på nätet idag och detta blir nog svårare än jag tänkte mig, damn!

Bokade även min tågbiljett till helsingborg idag. Åker på lördag, betalade tom extra för tyst kupé så jag ska kunna plugga. Shit vad kul vi ska ha, jag och mina new york-tjejer!

Nu ska jag läsa om arbetsgrupper. Hatar att det ska nötas in i hjärnan, för egentligen är det sjukt intressant och jag skulle med gjädje läsa böckerna!

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0