Pheuuww

Var på mitt allra första baspass ever idag tror jag. Var nog ett bra val med tanke på hur otränad jag är, men hoppade lite extra och ändrade lite övnignar för att få det jobbigare:D

FAN VAD BRA JAG MÅR AV ATT TRÄNA!
Sinnessjukt att jag gjort det bara typ 5 gånger på ett halvår.

Kom på precis när jag duschat att jag höll på att missa Paradise Hotel:O Klädde på mig på tre minuter kom precis i tid till nästa vagn och det är sjuk tur att det bara tar 3 minuter med vagnen hem till mig:D Satte på Tvn precis när Introt började!

Nu ska jag dricka vatten i mängder och efter Paradise är det dags för plugg igen innan grey's. Yes! I'm a TV nerrrrd!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0