Stalling

I'm stalling! Ska plugga men gör allt annat. Somnade med min bok om OBM och sov i 4 timmar så vet ju att jag inte kommer kunna somna tidigt ändå så kan plugga halva natten:P

Är sugen på julmust, pepparkaksdeg(som jag aldrig köpte efter träningen eftersom jag fick skynda mig hem till PH!) och juleskum!! Fårstår inte detta för jag kan knappast vara sockerberoende för äter aldrig godis längre. Jag tror det är jullängtan! Ska fira jul på landet hos pappa och C i år. Hamnade helt i otakt iom USA men nu är jag rätt igen:P Hela släkten ska fira där som vanligt, är så glad att lotta väntade med att åka till Nya Zeeland tills i januari så hon är med på julafton hon med!

Nästa år blir det ju förhoppningsvis thailand:D:D Tur att det är mammas år:P Jag är otroligt traditionsnoga, men eftersom i princip hela den lilla släkten som jag har på mammas sida också ska till thailand så gör det inget. Klarar mig inte utan min släkt och jag har den bästa! Nu har vi ett år på oss att övertyga mormor och morfar om att de ska följa med, kommer inte bli lätt. Deras tanke på en lång resa är att åka till Stockholm, haha!

hittade världens sötaste bild på min lillasyster från när vi var på gran canaria för 4(?) år sen, gulligaste ungen!


Nej, dags att plugga!(?)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0