Trötter

Var ju på

bion igår,
 
och var
 
faktiskt inte
 
alls paranoid
 
och rädd när
 
jag kom hem.
 
dock hade jag
 
drömmar som
 
kan kopplas
 
till filmen

men
 
de var itne

så otäcka

dom heller:P

Upp kl halv 7

för att lämna

bilen på

verkstaden

 och sen hem

och
 
sov mellan

8-11,
 
det var inte

alls
 
meningen men
 
skönt som

satan:D


Dagen

ägnades
 
åt tvätta,

städa,
 
diska och sen
 
hämta bilen

igen
 
och notan var
 
bara på 800

 spänn. En

sladd
 
som hade

lossnat
 
och så gjorde

de rent några

kolvar med

mera

 på mina

bromsar:)
 
trevliga män

där på

verkstaden
 
måste jag

säga!


Nu ikväll har

jag haft mina

flickor på

besök.

Det vill säga

Johanna, Lisa

och Ylva.

Idol,

saltmannen,

svtplay 

och youtube

är vad vi

har roat

oss med.

Till det

grönsaksstavar,

dipp, chips,

kladdkaka och

choklad:D


Mot alla odds

så är jag

trött och

ska sova nu.

Ursäkta att

texten är så

stor, tryckte

på nån knapp

och får inte

bort det

igen:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en bra fredag! :D

2010-11-13 @ 00:58:37
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: eeee

oj gud vilken jobbig text du hade på inlägget! "/

2010-11-13 @ 01:18:07
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg

Trevlig blogg!



Titta gärna in hos mig och lyssna på den allra senaste musiken eller titta på Rihannas helt nya musikvideo!



Imorgon bjuder vi på veckans partylista så du har något att dansa till imorgon. Puss!

2010-11-13 @ 01:18:41
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0