Besök!

Idag hade vi föreläsning 13.15-6 sen sprang jag in på ica precis bredvid skolan och handlade lite ingredienser till flygande jacob. Hoppar på en spårvagn med elin och shikar för att byta vid centralen. Hinner åka 5 meter innan det tar stopp, och sen står vi där tills föraren säger att det är stopp pga krock. I samma veva så får jag sms av pappa och C om att de redan är framme hos mig. Springer runt och försöker hitta en buss, har aldrig åkt buss hem och spårvagnarna står still åt båda hållen vid centralen och jag överdriver inte när jag säger att hela gbgs spårvagnsutbud står på kö efter 30 minuter och jag äntligen har hittat en buss. När det är 3 minuter kvar till bussens avgång så brjar spårvsagnarna äntligen röra sig igen och ni kan ju gissa hur mkt folk som skulle på efter en halvtimmes väntan. Kunde utan problem lyfta upp fötterna och hänga kvar mellan folket!

Sen har jag lagat mat, flygande jacob som sagt och sen äppelpaj till efterrätt:) Så trevligt att ha dem här! Kom hem kl 17 och vid 21.30 åkte de hem igen för de har ju 2 timmar hem till sig:)


Min nya väska från Lindex, love it!! Paraplyet som hänger bredvid ska fan ner i väskan, har aldrig med det och blir alltid lika blöt!

Nu har jag suttit i nån timma och försökt ominstallera min trådlösa router, shit vad jag fick krupppå skiten! Var tvungen att avaktivera min trådlösa adapter i datorn. Var en pain in the ass att hitta men tillslut gick det. Bara för att få veta att den i slutet skulle aktiveras igen och jag kom inte ihåg hur jag tryckte! Men nu är det iaf klart och jag ska gå och sova ordentligt för imorgon kommer angelica, aka angie!!


Jag igår efter att jag fått en nål inkörd:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: raisaaa

kul :)

vilken kurs är du inne på nu?

2010-10-08 @ 15:44:47
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0