Blooood

Idag är en "ta-tag-i-allt-dag" Började med att ringa min tandläkare och byta tid, sen ringde jag till Droppen i Nordstan dit jag ska gå på onsdag för att se om de vill ha mitt blod:P Kommer vara bajsnervös då jag inte är så förtjust i att få nålar i mig, skulle hellre sticka in lite nålar i andra, haha! Det borde itne vara något problem, jag är ju frisk som en nötkärna och det är ju en stor blodbrist så jag tycker man är dum om man inte gör det!

Nästa steg är att borsta tänderna och sen måste jag i princip skriva klart min tenta så jag kan fixa den imorgon om något är fel:)

Om det är någon som läser som är intresserad av när jag ska hem till jönköping nästa gång så blir det den 21-24 oktober:D
Nu ihelgen så har mamma och Tuva varit här ju och vi har fikat i Vasastan och gått på Kvibergs marknad och jag köpte en förlängningssladd som inte funkar, congratzz! Igår gjorde mamma våfflor och i lördags gjorde vi äppelpaj, snacka om att jag har ätit i helgen!

Nej nu måste jag plugga, kommer sluta med att jag kommer städa hela lägenheten bara för att slippa:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0