bowling

Idag lämnade jag in hemtenta nr2, efter det gick jag lite lätt nervös till blodgivarstället. Fick läsa och fylla i lite papper och fick veta att jag inte skulle ge de 4,5 dlrarna idag utan bara testas, sen var det bara att hoppa upp i stolen och titta åt andra hållet. Först mätte hon mitt blodtryck. Tror att jag hade 131/80, lite högre än vanligt pga nervositet:P Sen spände hon ett sånt där gummiband runt båda armarna för att se om jag hade tilllräckligt stora blodådror, för nålen som jag ska ha sen är "ju grövre" jaha, tack för den! Iaf så var de okej, fast åt det mindre hållet. Sen tömde hon 3 rör med blod. Kollade ju inte på när hon gjorde det så belv lite förvånad när hon var klar och jag tittade dit och 3 fulla rör låg där, det gick snabbt. Sen testade hon mitt blodvärde som på kvinnor brukar ligga på 120-160, de flesta har 125-130. Jag hade 150 så jag har iaf blod så det räcker:)

Sen var det bara att traska ut, gick in på Lindex och köpte en väska:D Måste ju få nånting för att jag var så duktig med min tenta:) lägger in bild på den imorgon. nu ska ni få se mina nya skor.


Helt vanliga klassiska svarta i skinn. 1200kr från Bianco:)

Nu ska jag snart åka till en bowlinghall för att spela bowling med lite folk från klassen för att fira tentan:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0