damn it's cold!

Det är så kallt i min lägenhet och jag tror inte att de har satt på värmen än för jag får inte liv i mitt element!

Somnade om efter att klockan ringt så ska äta frukost nu och göra vår seminarieuppgift tills på onsdag, kuuuuuul, nooooot!

Igår åkte angie hem och det känndes så tomt i sängen inatt. JAg har ju haft problem med att sova i samma säng som någon anna så länge jag kan minnas men natten fre-lör gick helt okej och natten lör-sön sov jag asgott! I lördags gjorde vi tacos och drack vin:D

Mmmm


Ser att jag måste skaffa mig en bättre hållning!

Sen sprang vi till spårvagnen för att komma in till stan, planen var Nivå, men det gick inte så bra så vi hamnade på Nefertiti, vilket itne var vår grej:P Vill ha RnB när jag ska dansa och detta var itne i närheten av det. Men vi hade kul åt alla andra:P Sen belv det Doncen och hemfärd.


Taggade!


Kommer itne ihåg vad hon pekade på men det ser himla intressant ut!


På Nefertiti

När vi kom hem skulle jag leka superman i hallen:P



Sen ville jag inte vara superman längre och då fick jag ändå vara med på ett till kort.

Gillar att jag ser sjukt koncentrerad ut, PLUS att jag måste hålla i mig i väggen, haha!
Mitt andra par nya skor från Bianco, strumpbyxor från London, kjol från HM och nytt svart spetslinne från HM.

Nu ska jag inta köksborde för mat och plugg! Söndagen kommer upp här senare.

PUSS


Kommentarer
Postat av: angelica

men maria herregud vad är det för bilder du lägger ut hahaha jag ser ju inte riktigt klok ut på en enda och jag ser mycket mer full ut än jag faktiskt var :P haha aja, tack för en supermysig helg iaf :)

2010-10-12 @ 11:12:24
Postat av: angelica

men maria herregud vad är det för bilder du lägger ut hahaha jag ser ju inte riktigt klok ut på en enda och jag ser mycket mer full ut än jag faktiskt var :P haha aja, tack för en supermysig helg iaf :)

2010-10-12 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0