gaaah

Har ont i halsen igen, väldigt mycket. Så att det är jobbigt att svälja. Varför kan itne min förkylning gå framåt som normala förkylningar? Om det inte är borta imorgon så blir det vårdcentralen för kontroll. Jag brukar ju ha en förkärlek till halsfluss hoppas det inte är så nu!

Har lagat massa lasagne idag och glömde bort första omgångens sås som stog på på trean medan jag flyttade om mina pengar på nätet, sen blev det "shit! såsen!" Det hade inte bränt fast men mjölet hade blivit som en hård kaka i bottnen. Så det var bara att springa till min kompis i närbutiken och köpa ny mjölk!

Sängen väntar och jag är trött efter nattens hostande, repris i natt? Säkert!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0