Groupon

Har alltid varit sjukt misstänksam mot saker på nätet där man kan "spara mssvis". Men nu har ag blivit student och har kollat upp det jag senast fick erbjudande om: Grouon-my city deal. Har läst runt både på bloggar och forum och det verkar jättebra. Affärsidén är ungefär att de fixar deals med företag och får mängdrabatt, sen säljer de erjudanden och om tilläckligt många(verkar vara minst 5 typ, haha!) köper så får man dealen. Alltid mint 50% rabatt. Själv har jag just köpt en biobiljett för 50 spänn!
gå in här om ni vill kolla:) http://www.groupon.se/in/.wnVxTW

Jag har läst och läst och har nu ont i både nacke och axlar. Det är hårt att vara student! Ska se om jag kan få en massage av min moster när jag kommer hem på torsdag:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

VAD är det jag hör!??! ska du INTE va med på lördag?? aeeee maria, INTE INTE INTE OKEJ!...

2010-10-18 @ 20:07:18
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0