Happy b-day puck

Idag är det b-dayparty för puck som går i min klass så jag och elin har köpt en present. Ni ska få gissa vad det är:P

Jag gick all in och böjade rota bland alla mina art and craftsgrejer. Skumbokstäver på utsidan och silverpenna och stjärnor på utsidan, självklart två blommor på presentpåsen också:D

Igår blev det ju en kladdkaka(en bit gick jag ner med till Åsa, min granne i huset/klasskamrat, vilken god granne jag är!) och idag gjorde jag en till. Tänkte ta med den till puck:)

Ser visst jäkligt bränd ut på kort, men den är inte alls bränd. Har tom varit  ugnen 10 min för kort:P

Outfit till kvällen var lätt,samma som förra helgen för då var vi ute så kort tid, haha!

Funderar dock på svarta strumpbyxor, fast då blir jag svart från topp till tå!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0