Ibland känner jag mig lite udda

Nu i efterhand tycker jag att jag var sjukt löjlig.
Orsak?
Jag har på allvar gått runt och trott att jag har HIV, har haft mardrömmar om att mitt liv är slut, och svårt att sova! Var ju på blodgivarcentralen för att ta prover och har nu väntat i snart 2 veckor på resultaten och har inte fått några besked. Har egntligen inte haft någon som helst anledning att tro att jag ska ha HIV. "men tatueringen? tänk om det var HIV på nålen?!?!?" och såklart den mer uppenbara orsaken. Men med mitt något begränsade antal sexpartners så var ju inte risken för det heller särskilt stor, MEN vem vet?!

Iaf så hade jag mistolkat det hela. De hör bara av sig OM något är fel. Och det är inga som helst fel med mig:P(det påståendet är kanske diskuterbart, jag kan vara ganskaså rejält knäpp) men inga fyiska fel med mitt blod! Så den 10 novembeska jag ge blod första gången, med den grova nålen i min arm:S Ska självklart ta ett kort:)

Nu ska jag läsa hela jäkla dagen, men några pauser får jag såklart!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0