party plus universeum

Partyt i fredags var jättekul! Min kladdkaka tog slut på 5 minuter:P Sen gick vi till Excet och dansade big time. runt 2(?) gick jag och Sanna till Doncen för lite pommes och nuggets innan hemfärd!

Jag och Ina med min fina Bag in box-kudde:P


Sen kom jag på att det betydde att min box var slut.


Spårvagnen in:)


Haha!




JAg gillar att alla gör sig så snygga när jag kommer med kameran:P


Åsa är taggad!


Excet!


Dessa två hade kul, kanske lite FÖR kul mitt på dansgolvet. Det var händer innanför kläder på alla möjliga ställen:P


Puck dansade loss i ett fönster:)



Det var alla bilder. Bilderna från Unverseum få nog vänta lite, orkar inte lägga in fler nu:P
Nul igger vi i sängen och kollar på barnkanalen:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

halååå känner du camilla brehm??? :) PUSS

2010-10-17 @ 21:59:29
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

ajameeen vi gick i parallellklasser hela gymnasiet :) hon är gullig! är det hedinskan jag ser skymta förbi på ett annat kort med !? hahah PUSS

2010-10-17 @ 22:55:25
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

hmm isf på tredje bilden uppifrån :) emma hedin, också från jkpg. om det nu är hon! ja men sen vet man inte om camilla kommer ihåg mig ha ha h! kul att du redan lagt på dig en gbg dialekt (asså?!?! istället för jasså höhö)

2010-10-17 @ 23:11:14
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0