sjukledigt

Har tagit sjukledigt från bloggen i några dagar. Blev sjuk med feber och halsont på bara 15 minuter i tisdags. Låg hemma i sängen med kussen hela eftermiddagen och kollade på SATC:) Bättre sjuksällskap än så kan man inte få! Nu är jag hemma hos pappa och C och har varit jäkligt produktiv trots att jag börjar hosta och svettas som en galning så fort jag rör på mig! Idag har jag bytt däck på bilen(Pappa fick lossa bultarna lite först bara, jag vrickar bara fötterna när jag ska försöka sparka/hoppa loss dom:P haha) Sen var jag ju tvungen att tvätta sommardäcken med fälgar och allt, och pappa tvättade bilen åt mig medan jag gick in för att plugga.

Igår åkte vi till Jönköping för att införskaffa en ny lap top åt mig. Den jag har nu har seriösa problem. Ska blåsa ut hela datorn nu när jag har en ny och se om den blir bra. Den nya blev iaf en HP Pavilion dv6. Både fin och bra prestanda och allt vad dom sa. Egentligen för bra för mig som bara ska skriva och kolla på film, men what the heck, jag är nöjd:D Den är nu fullt utrustad med Office och antivirus mm.

Nu ska jag åka till stan om en timma ungefär för att förfesta lite hos John och Oscar innnan vi drar till Sliver för medlemmsfesten. Kommer bli en lugn kväll för mig med lite till ingen alkohol och tidigt i säng, fast inte så svårt i denna stan då det stänger kl 2:P

Kul att det första jag gjorde när jag kom till stan var att gå in på Friskis, de hade ny design på tidningen:O

Nej nu måste jag sminka mig!

Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0