tenta 2

Idag kom vår andra tenta upp på nätet och jag har redan börjat, vad hände? Märker dock nu att jag har vinklat texten lite fel så ska in och ändra en massa imorgon, nu orkar jag inte mer. Igår gjorde jag lax i ugn med bulgursallad innehållande tomater, oliver, fetaost och soltorkade tomater. Till det en citron och dillsås:) Idag åt jag resterna, mumma! Har även käkat typ 6 kakor och mår nu lite lätt illa.

Imorgon ska jag upp vid 10 för att möta mamma och lillasyster på stationen kl 11. Är svintrött och ska bara se vilka som går vidare i Idol, hejja olle, men varför måste du bli känd? Mina chanser minskar ju avsevärt! Tycker även minnah och daniel var himla bra idag! Sämst ikväll var countrysnubben och alice(alice vad hände?)

Det är svinkallt i min lägenhet och vill gärna öppna dörren och släppa in lite värme(det är sjukt mkt värmare utanför dörren, why?) men ska dra på mig mina homertofflor och en filt:D

Hooomer!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0