jag är besatt...

...bara lite lätt sådär, i att söka runt på blocket och andra ställen på lägenhetsspaning!

Har precis kommit hem från Johanna där jag och lisa invaderade hennes soffa för Idol, åååååhhh OLLE, kom och ta mig långt härifrån! Igår var lotta här och vi kollade på en film(har jag kansek redan sagt det?!) till det blev det våra gayvänner ben och jerry och popcorn. Sen år vi kvällsmat och en bulle. Snacka om att jag itne går ner i vikt:P


mm, popcorn i mina fina popcorn"skålar"

Idag köpte jag en ny kudde också på lager house, har redan tre därifrån så dom matchar så bra:D

På tal om ingenting, i korridoren innan man går in till mig så finns det en fransk ballkong på varje ände, och nån idiot har öämnat den påmin sida öppen jämt och ständigt, skitstörande för det blir svinkallt. Det var visst någon mer som tyckte som mig för säg att det var en lapp på dörre och var tvungen att gå fram och kolla vad det stog "STÄNG DÖRREN, PUCKO!"
Sen idag så såg jag att det var något mer längst ner, ni ska få se, jag tog ett kort, haha!



Hur bra är inte det?! Funderar på att sätta upp en lapp i tvättstugan för alla puckon häller i tvättmedel i fel fack så jag får försöka torka upp skiten innan jag ska tvätta!

Gäsp, dags att hit the säng!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0