Partyhelg!

Ja fredagen har nu ju redan sett. I lördags hade vi en liten mini-reunion med au pairtjejerna! Det var jag, erica, filippa, issa och så två tjejer som kom efter att jag hade åkt hem, camilla och carolina(bambi).

Mina älsklingar!

 


Camilla längst fram till vänster, issa längst fram till höger, erica i mitten längst fram och så pippa där bak till vänster och bambi där bak till höger:D


:O


Jag på väg ner i pippas läskiga hiss:D


En liten dans på gatan:)

jag erica och filippa var först hemma hos filippa och tanken var att vi skulle till någon fest i kungälv, men vi bangade och stannade hos pippa och så droppade männiksor in under kvällen. Sen gick vi till Ritz, och det var skitkasst! Bästa på kvällen var kebabtallriken som jag och erica delade på på väg hem:P

Söndag och jag, filippa, erica och camilla äter bakislunch som i USA, vi gick till bamboo! asgott!

Vidare till något annat:D
I helgen kommer troligtvis mamma och tuva hit och helgen efter det kommer Angelica, fan vad kul vi ska ha! Helgen efter det kommer Tuva vara här hos mig själv!

Nej usch, nu måste jag läsa min hemska litteratur!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0