...snark

Ställde klockan på 8, fast jag inte börjar förens kl 11 för att hinna läsa lite innan frukost. Problemet är bara att jag har så svårt att gå upp när jag vet att jag inte måste så det tog 25 minuter att ta sig upp. Har fortfarande inte gett upp tanken på att krypa tillbaka ner i sängen.

Igår köpte jag en skitful micro men orkade itne lägga typ 500-1000 spänn extra för en någorlunda snygg. Den passade okej på min smala lilla bänkremsa tills jag läste att den ska ha 10 cm marginal mellan sig själv och väggen bakom, damn! Så nu ska jag ha den på mi byrå, hur normalt ser det ut?! Måste dessutom köpa en förlängningssladd om den ska nå uttaget. Hur viktiga tror vi att dessa 10 cm är?

Nej, nu ska jag gå och snaska i mig ett ballerinakex, köpte dom för extrapris igår på maxi och dom är snart slut:P Måste verkligen börja träna igen!

Just det: jag ska leta efter skor idag och hoppas som fan att jag hittar några, sen ska jag träffa helena i eftermiddag:D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0