wohooo

Nu var det 3 veckor sen sen sist, känns som 3 månader! Anna klagar på att jag inte bloggar, och hon har helt rätt! Jag har iaf börjat skolan och första hemtentan är inlämmnad, var inte alls nöjd med den men kännde att det fick bära eller brista:P

Igår köpte jag en soffa, en tresitsa med divan, lite stor för min lägenhet igentligen men det får bli som det blir, snygg och skön är den iaf:) Ska strax till skolan för att möta min arbetsgrupp för seminariet för att göra den nya seminarieuppgiften, jäkligt många sådana men jag lär mig faktiskt väldigt mycket av det. Varje grupp ska alltid ha två diskussionsfrågor i slutet av sitt föredrag och himla bra att höra andra åsikter för alla verkar redan veta allt, utom jag då som suger i mig all info för att förhoppningsvis hinna ifatt någon gång!

Förra måndagen hade vi vår provsittning,och jag hade skitkul. Musiktema och alla grupper hade en egen stil. Vi var reggae och vi regerade:P


Jag i mitten som vaktar min vinflaska med livet ser det ut som!

På fredag har vi finsittning så då blir det annan stil på kläderna minst sagt, sen så kommer massa usapeoplepå lördag hit till götet! Ska bli så jäkla kul att träffa alla igen! Pippa bor ju här också men erica och Carro kommer iaf, plus några fler!

Nej jag måste reflektera över hur "öppen" vår marknadsekonomi är!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0