God morning sunshines!

Idag vaknar jag med...träningsvärk. Härligt! Värdade på Friskis igår och gyminstruktörens instruktion blev inställd och jag tog tillfället i akt och smet från mina arbetsuppgifter och blev instruerad. Körde itne sådär jättehårt, men tydligen tillräckligt:P Tanken är att jag ska försöka börja gymma lite nu trots att jag tycker att det är så tråkigt. I sommar jobbar jag ju sådana udda tider att jag aldrig kommer kunna gå på pass så då blir promenader och gymmet mina enda alternativ!

Föreläsningen börjar kl 13 idag så jag ska strax slänga i mig lite lunch och ge mig iväg till handels. Gillar att vi har mycket föreläsningar på Handels nu. Dom har ju en hel del killar(till skillnad från oss!) och det finns tom en hel del hetingar:O Mmmm...



Pappa knackade på mitt hotellrum och jag får en kamera uppkörd i nyllet:D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0